Zmiana sposobu logowania do systemów PZPN

​Polski Związek Piłki Nożnej informuje, że wraz z dzisiejszą aktualizacją Extranetu zmianie uległ sposób logowania. Nowe zasady dotyczą wszystkich serwisów PZPN, m.in. Extranetu, PZPN24 czy Kluby MVC.


​Aktualizacja systemu to ​efekt Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku. Nowe regulacje wejdą w życie od 25 maja.

Do wszystkich serwisów obowiązywać będzie jeden system logowania. Po wpisaniu adresu dowolnego systemu nastąpi przekierowanie do wspólnej strony logowania. Użytkownicy wpisując prawidłowe dane zostaną przekierowani do docelowego systemu. Dotychczasowi użytkownicy zachowają swój aktualny login. Dla nowych użytkowników systemu loginem będzie adres mailowy. 

Użytkownicy klubowi mający problem z dostępem do Extranetu muszą wykonać kolejne działania:

  1. Wejdź na stronę https://login.laczynaspilka.pl/
  2. Kliknij w napis „Zapomniałeś hasła”
  3. Wpisz swój adres e-mail (ten, który jest przypisany do Twojego konta w systemie Extranet)
  4. Kliknij w przycisk „Zapisz”
  5. Odbierz maila i kliknij w znajdujący się w nim link
  6. Na stronie, która się pojawiła wpisz nowe hasło i kliknij przycisk „Zapisz”
  7. Zamknij stronę, która się pojawiła
  8. Przejdź na stronę https://kluby.pzpn.pl/
  9. Zaloguj się używając swojego dotychczasowego loginu i nowego hasła
  10. Jeśli wyskoczy błąd logowania jako loginu użyj swojego maila

Zmiany obejmują wszystkie serwisy PZPN, między innymi PZPN24, Extranet24, Extranet WEB, serwisy dla administratorów klubowych, sędziów, weryfikatorów. Polski Związek Piłki Nożnej przygotował obszerny dokument z opisem zmian oraz instrukcjami krok po kroku. Pobrać go można tutaj (klik!).

źródło: B.A.