fot. Wiktoria Łabędzka / Wielkopolski ZPN

ARTBUD zostaje z IV ligą na kolejny sezon

Najsilniejsza liga w Wielkopolsce przez kolejny rok będzie grać pod szyldem ARTBUD. Wielkopolski ZPN i firma z branży deweloperskiej przedłużyły umowę o współpracy na sezon 2022/23.

Ich wspólne działania zostały zainicjowane przed rokiem, tuż po rozpoczęciu sezonu 2021/22. Liczne akcje promocyjne szybko wpłynęły na wzrost rozpoznawalności marki i oferowanych przez firmę ARTBUD usług. Jednocześnie dzięki przekazanym do Związku środkom, możliwe było systematyczne podnoszenie wartości marketingowej rozgrywek IV ligi: kibice mogli oglądać transmisje spotkań na żywo, materiały video z podsumowaniami kolejek, a także przeczytać o rozgrywkach w specjalnych dodatkach publikowanych na łamach Głosu Wielkopolskiego. Dla uczestników rozgrywek przygotowano z kolei dodatkowe wyróżnienia, m. in. „Niezastąpionych” czy wybory najlepszych zawodników w ramach jedenastki sezonu.

- Myślę, że nasza dotychczasowa współpraca była korzystna dla obu stron. Cieszę się, że została też dobrze oceniona przez ARTBUD. Mam nadzieję, że to nie ostatni rok naszej współpracy - nie ukrywa Paweł Wojtala, prezes Wielkopolskiego ZPN. - IV liga, czyli najwyższe zmagania będące pod naszą opieką, zyskuje na tej współpracy, ponieważ dzięki środkom pozyskanych na jej podstawie jesteśmy w stanie jeszcze lepiej ją promować - dodaje.

Zadowolenia ze współpracy nie ukrywa też druga strona, dlatego nie powinien dziwić fakt, że ARTBUD pozostanie sponsorem tytularnym rozgrywek w sezonie 2022/23.

- Jesteśmy zadowoleni z tego, co dotychczas dała nam współpraca z uznaną marką Wielkopolskiego ZPN, stąd decyzja o przedłużeniu umowy. To szansa na wzmocnienie naszej pozycji na rynku oraz dotarcie do świadomości nowych grup. Jednocześnie wspieramy najsilniejszą ligę w regionie, przyczyniając się do postępu, który czyni. Myślę, że druga strona zgodzi się ze stwierdzeniem, że marketingowo to po prostu strzał w dziesiątkę. Na transmisjach czy innych materiałach możliwych dzięki naszej współpracy, zyskują w końcu także same kluby, a my budujemy wizerunek mecenasa sportu, co jest zgodne z naszymi przekonaniami i chęcią propagowania sportu - tłumaczy Radosław Wojciechowski, prezes firmy ARTBUD.

Wszystkie dotychczas podjęte działania będą kontynuowane na przestrzeni kolejnych miesięcy. Strony planują też nowe projekty skierowane bezpośrednio do klubów.

ARTBUD to spółka obecna na rynku usług deweloperskich od 2005 roku. Specjalizuje się w budownictwie wielorodzinnym, a doświadczenie, którym może pochwalić się firma, to gwarancja sprawnej i profesjonalnej realizacji projektów. Sporą wagę przykłada także do promowania aktywności fizycznej oraz sportu.