Onnetwork wesprze marketing Wielkopolskiego ZPN
Trwa szeroka ofensywa partnerska Wielkopolskiego ZPN. Tym razem skorzysta na niej związkowy dział marketingu oraz same kluby, aktywne na płaszczyźnie medialnej, gdyż ich działania wesprze platforma Onnetwork.
• 21.03.2023
Wiktoria Łabędzka
Zmieniający się świat oraz postęp technologiczny, nieustannie wywiera wpływ na kształt produkowanych treści multimedialnych. Coraz częściej zamiast do tradycyjnych mediów, odbiorca chcąc zaczerpnąć informacji bądź zapoznać się z relacją z danego wydarzenia, wybiera Internet.
- Świat medialno-marketingowy się zmienia. Gonimy za nim, chcemy być na bieżąco z tym, co dzieje się na omawianej płaszczyźnie - zauważa Paweł Wojtala, prezes Wielkopolskiego ZPN. - Mamy duże oczekiwania wobec współpracy z platformą Onnetwork, ponieważ otwiera nam ona możliwość rozwinięcia naszych treści, które i tak produkujemy oraz przekazujemy za pośrednictwem naszych kanałów komunikacyjnych - w tym mediów społecznościowych. Nawiązane porozumienie pozwoli też pokazać się szerszemu gronu zainteresowanym klubom - dodaje.
Onnetwork stworzyło platformę ułatwiającą wymianę treści wideo w Internecie. Dysponuje nie tylko zaawansowanym, lecz i intuicyjnym playerem, daje możliwość emitowania spotów reklamowych oraz informuje wydawców o nowych produkcjach danych twórców. - Współpracujemy z największymi wydawcami w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej, tworząc szerokie pole ekspozycji klubom, związkom i organizacjom sportowym - wyjaśnia Piotr Dziewicki, przedstawiciel Onnetwork.
Pytany o to, skąd pomysł na współpracę z naszym Związkiem bez wahania odpowiada: - Patrząc na waszą działalność medialno-marketingową, jakość produkowanych treści, a przede wszystkim ich wartość, uznaliśmy, że powinny zostać przedstawione szerszej publiczności - wyjaśnia.
Umowa pomiędzy stronami została zawarta na czas nieokreślony.